Dating alldeles gratis

Det har varit lite av en följetång, mitt inträde i datingvärlden. Mitt återintåg skulle man för all del kunna kalla det. Jag menar, jag har ju faktiskt sysslat med gratis dating förut. Det var bara några år sedan. Nu känner jag dock att jag lyckats bli varm i kläderna igen.


Så, förra veckan avlade jag en rapport om den näst sista av de 6 datingsajterna som jag skulle recensera. Den här veckan ska jag, som utlovat, göra en sammansatt utvärdering av den sista. Jag kommer inte att nämna vilken sida för gratis dating det är. Detta meddelar jag gärna i kommentarsfältet till de som är nyfikna. Ok, nu kör vi. Här kommer de bästa komponenterna med den sista datingappen jag testat.


Människorna


Ni känner igen mönstret och måhända känns det en aning klyschigt. Jag har tyckt väldigt mycket om de personer som jag mött i denna den sista appen för gratis dating. Av någon anledning har det känts som att jag nått dem bättre än några andra. Det har funnits en genomgående öppenhet som jag uppskattat. Ett sätt att vara som bara känts bra. Väldigt bra faktiskt. Gratis dating kan vara väldigt roligt när man lyckas träffa trevliga människor. Detta är en av de tydligaste insikterna jag fått under mina veckor som testkanin. Mycket nöje.


Valmöjligheterna


Gudarna ska veta att jag har svårt att göra val i mitt liv, och det vet dem vid det här laget. Jag svänger fram och tillbaka kan inte riktigt landa i någonting. Det var detsamma när jag nu ägnat mig åt gratis dating. Detta innebar att jag, när jag var på en app med få valmöjligheter, blev lite uttråkad. Eller uttråkad kanske är fel ord. Jag blev rastlös. Jag tröttnade snabbt. Så var det inte med den sista av de 6 apparna. Där fanns nämligen olika verktyg, olika sätt, att träffa människor. Det kändes kul. Det passade mig verkligen bra. Höjd tumme uppåt för gratis dating och särskilt för den sista appen. Det var så den stack ut.


Kostnadsfriheten


Jag vet inte hur ni känner men är det inte skönt att slippa betala pengar någon gång då och då? Gratis dating är ju just det. Möjligeheten att inte behöva betala men ändå ha chansen att träffa någon. Det tycker jag om. Att man sedan, om känslan faller på, kan välja att betala – kan välja att gå från gratis till betald dating – är kanon, tycker jag. Mer valfrihet!


Det var det. Om sanningen ska fram så kommer jag nog att sakna det här segmentet. Det har varit roligt att skriva om gratis dating. Jag får helt enkelt komma på något nytt ämne att skriva om.


views