Många renoveringar av innergårdar i Stockholm

Jag introducerade ett nytt samtalsämne här för ett tag sedan. Ett högst oväntat samtalsämne, måste jag säga. Och det uppstod enbart genom en slump. Jag berättade för er att jag, en period, arbetade med att renovera innergård i Stockholm. Detta kom som en smärre chock för de flesta av er, skulle det visa sig. Det kom i sig som en chock för mig, om jag ska vara ärlig. Det fick mig att vända blicken inåt mot min bloggpersona. Vad är det egentligen för person jag framställer mig som inför er? Om ni inte ens, i er vildaste fantasi, kan tänka er att jag bott i Stockholm och renoverat innergårdar.


Efter detta inlägg har många frågor kommit in om min tid inom renovering av innergård i Stockholm. Många av dem har jag svarat på redan, vissa har jag inte orkat svara på (förlåt). En fråga jag fick kände jag att jag ville ägna ett helt inlägg om. Detta inlägg är nu här och det är den text du just nu läser.


Vilka är mina roligaste projekt inom renovering av innergård i Stockholm?


Jag var tvungen att kontakta gamla kollegor och chefer för att besvara denna fråga. Jag minns tyvärr inte så mycket men de hjälpte mig att komma ihåg. Jag har trots allt varit delaktig i en väldig massa renoveringar av innergårdar i Stockholm. Här är några:


Renovering av innergård på Södermalm i Stockholm


Ni vet tiden då Södermalm gick och blev någonting annat än de tidigare varit? När det blev hippt från att ha varit ganska nedgånget? Jag var inblandad i den här transformeringen och det gör mig oerhört stolt. Vi renoverade innergård i Stockholm på Söders västra sida. Faktum är att jag nog aldrig blivit så stolt över ett arbete.


Gamla Råsunda


Det är inte så många som känner till det, men gamla Råsunda är bland de vackraste stadsdelarna i staden. Den byggnad och den innergård vi renoverade, under mina sista år i Stockholm, var fullkomligt otroligt. Arkitektur när det är som bäst. Tro mig.


Renovering av innergård på Östermalm


Det var inte det finaste huset eller den finaste innergården i Stockholm som jag har renoverat. Däremot var det en annan sak som tog priset. Nämligen informationen om de kända personer som bott i nämnda byggnad. Det var inte illa, kära vänner. Inte illa alls. Jag kan tyvärr inte gå in närmare på vilka dessa personer var. Ni får helt enkelt ta mig på orden.


Fler frågor om renovering av innergård i Stockholm?


Jag är redo! Skicka över det ni vill ha svar på.


views